45 günlük kızım son günlerde emerken birden bağırıp kendini geriye atıyor sütüm yetmiyor sanıp sıktırıyorum süt geliyor gogsumden ama bebegim emmiyor. Gece gunduz sallamadan uyumuyor cevrem ac bu cocuk ondan uyumuyo diyor ☹1 ayda 1 kilo almıştı kilo alimi iyi demişti doktorumuz geçen ay. Sütüm yetmiyor o yüzden ağlıyor diye çok az mama verdim onuda içmedi biberonu sevmedi kasiklada içmiyor niye böyle yapıyor kızlar psikolojim bozuldu artık ona yetemiyorum korkusundan 😪 varmı bu durumu yaşayan