vera66 ben gecen hafta basladim ve yarim calisma odenegi icin basvuruda bulundjm. Hergun yarim gun calisip cikiyorum ve geri kalani iskur/devlet tarafindan karsilaniyo. Belki tam maasim kadar segildir ama enazindan belli bi kismini karsilayacaklar ve ben yarim gun calisabiliyorum bu sayede. Ben sabah cikarken emziriyorum, evede sagip birakiyorum bikeren yediriyolar bi sonraki yemesine ben eve gelmis oluyorum. Bu arada bebegim 3 ay 11 gunluk