Hilalamine benim bebeğimde 2aydan sonra bıraktı gece emmesini bence takmayın kafanıza acıksa zaten uyanır ağlar, ağlamıyosa demekki acıkmıyo. Dr öyle demişti bize uyku daha önemli uyuduğu sürece dokunmayın demişti ki sizinkinin kilosuda maşallah gayet güzel hiç mama vermeyin bence emdikçe gelecektir sütünüz inşallah. Benim kızımda sağ tarafı istemiyo ama ben ters yatırıyorum öyle emziriyorum yani solu emzirir gibi yatırıp sağı veriyorum :) biraz zor oluyo ama onlar iyi olsunda biz zorlansakta önemli olan bebişlerimiz🥰