ertugrulbey19 canım 3 öğün yapma sebebim yememesi. Ben ne zaman yerse kardır modunda ilerliyorum. 3 gün havuç verip, 4. Gün havuç kabak karışımı haşlayıp yedirdim mesela. Sonra tek kabak verdim.
eğer alerjisi yoksa bi önceki verdiğinle yeni sebzeyi karıştırabiliyorsun.
şimdi 3 öğün gibi gözüküyor ama hala tadıyor gibi ucundan yiyor yani.
Bende başta senin gibi kafam çok karışıktı, oğluma göre şekillendi bu ek gıda meselesi.