Gdogru Pares o doktorunu değiştir. 40 günde 1,5 kilo az ne demek ya? Günahını almayayım ama mama firmasıyla anlaşmalı olabileceği geldi aklıma. Çok duyuyoruz bu tarz şeyler
Pares Gdogru onun aynısını bende düşündüm çünkü alıcam yeri o yönlendirdi eczaneler de bulamazsınız diye e bebeğe gittim oradakiler doktoru tanıyordu
tellibaykus Siblkrdg yok canım kilosu çok çok iyi bence verme . Bı doktora görünebilirsin belki ağrısı vardır veya gaz sancısı olabilir
Aci Siblkrdg genelde aptamil mama öneriyorlar benim bebeğim 14 günlük ilk başlarda sütüm gelmediği icin verdim gaz yapiyo biraz tek sorun o. Şimdi arada doymaz gibi olursa veriyorum az az
Aci Hunilianne Pares Hiç fazla sut dökülür mu buzdolabında sakla sonra bebeğine verirsin yetmediğini düşündüğün zaman ben bebeğime bi damla fazla verebilmek icin yapmadigim şey kalmiyo
Pares Aci bozulur diye korktum saklamadım dolapta 1 gün tutuyodum yine ne olur olmaz diye sütü lazım olmayınca döküyodum
Pares Kelebegimmmm napıcamı şaşırdım valla me olur olmaz diye mamayı aldım sütümü sağıyorum çıkanı biberon ile veriyorum acaba çenesi mi güçlü değil doyamıyor mu diye mama vermektense sütümü sağıp onu veririm dedim moral bozukluğundan sütümde azaldı
Kelebegimmmm Pares aaaa sakın biberon verme. Ben verdim ilerde bırakıyr memeyi. Alternatif besleme yollarına bak onlardn biriyle ver vereceksen sütünü. İnstagramda emzirmedestektimi sayfasını oku.
Pares tellibaykus çok ağladı bebeğim açı kadar üzülüyodum ki bugün o kadar ağlamıyo azaldı ağlaması aç mıydı acaba o yüzden mi ağladı o kadar diye içim içimi yedi moral bozukluğundan sütüm azaldı
tellibaykus Pares hiç üzme kendini canim benim sütun kesilmesin moralini yüksek tut daha çok sevin çözümü bulduğun için . Hepimizin basina geliyo olabilir hiç sıkma canını bak ilgili bir anneymissin ki doktora danışıp bebeğinin sorununa çözüm bulmuşsun. Bunu yapmayan hic iplemeyen bir sürü anne var
Pares Annisss Bebek uyuduğu zamanda çok ağrı yapıyordu fazlasını biraz sağıp döküyordum evet sütüm iyiydi şimdi azaldı
Pares tellibaykus ailemden uzaktayım gurbetteyim başımda büyük yok o kadar ağlayınca ne yapacağımı şaşırdım sonra açlıktan yaptığını öğrenince çok canım sıkıldı
Feraye_ Pares ya neden sagiyip dokuyon onu anlamadi. Sut posetleri var koy onlara sakla biberonla verirsin yazik degilmi o kadar sutune simdi sakladigin sutunu isitip biberonla veriridin
sufflee Feraye_ biberonla değil arkadaşım kaşıkla etmeyin yapmayın yaa biberon yüzünden meme reddi yaşıyorum
Gdogru Pares bir doktora daha gösterin bence. 40 günlük bebek gaz sancısından ağlıyor olabilir. Aç olan çocuk 1,5 kilo nerden alacak allah aşkına, çok şaşırdım gerçekten
Feraye_ sufflee ya herneyse iste ben sütünu dokmesine sinir oldum yazik gunah neden dokulurku yani bebegin hakki copte
tubikk44 sufflee her bebek aynı değil ki bende hem biberonla mama veriyorum hem emziriyorum çok şükür şimdiye kadar sıkıntı yaşamadık ilk bir hafta sütüm inmedi o zmn alışmasın diye mamayı az az verip bebeği boşu boşuna aç bırakmışım
File351047 Pares neden sağıp döktünüz ki buzlukta biriktirip bebeğinize verebilirsiniz mamaya gerek kalmaz böylece
Hunilianne Pares oda sıcaklığında 3 saat buzdolabında 3 gün buzlukta 3 ay saklayabilirsin ama süt poşetlerine koymalisin