Selamün aleyküm kızlar yardım edin fikir verin 6aylık kızım var emziriyorum hiç mama vermedim. Şimdi oruçta tutuyorum 40kg düştüm çok canım sıkılıyor moralim bozuk 😔 o kadar çok doktora gittim bütün tahlilleri yaptırdım hersey çok iyi doktorlar da ne güzel zayıfsın işte herkes zayıf olmak ister diyor diyetisyene de gittim kilo alamadım alamıyorum. Nasıl yol izlicem evde yapabileceğim bir fikriniz var mı?