Merhaba arkadaşlar, 2 gündür 3,5 aylık bebeğim mukuslu kaka yapmaya başladı, sadece anne sütüyle besleniyor, günde 10 defa, bir defa 1 nokta kan çıktı, son iki kakada yeşile döndü ve hala mukuslu, Dr sami ulus hastanesine götürdük dün akşam, bezine bile bakmadan steteskopla ishal deyip ilaç yazıp yolladılar,
Bu yüzden bir sıkıntı olduğunda arayıp bilgi alabileceğim konusunda uzman, kaka testi yapabilecek ilgili bir doktor tavsiyeniz varsa söyleyebilir misiniz. Sincan Yenikentte oturuyoruz, şimdiden teşekkürler.