Bhralsnck bebeğim henüz 25 günlük evimizin sıcaklığı da 29 derece oldu bugün. Her gün banyo yaptırıyorum zaten. İçine bir çıtçıtlı zıbın üstüne de çok ince kısa kollu tshirt giydirdim altına birşey giydirmedim. Çorap var kısa. Uyurken üzerini çok ince bir battaniye ile kapatıyorum. Onun dışında uyanıkken üstünü hiç örtmüyorum emzirirken de genelde yatırarak emzirmeye çalışıyorum benim sıcaklığımla çocuğum daralmasın.