Emircik hayır yani diğerini deneyimlemedim süresini bilmiyorum tabi ama zor olmuyor sebzeyi koyuyorum içeri gidiyorum arada kontrol ediyorum bir de ben blendır kullanmıyorum ya haşlanmış eline veriyorum ya da çatalla eziyorum o yüzden avent biraz pahalı ve mantıksız gelmişti