Benım kızım 5 ay 14 günlük sabah yedı sekız arası kalkar normalde ıkı saatte bır uyurdu ama artık uc saate cıktı basen ıkı bucuk uyur desteklı uyuyoruz kımı zaman memede kımı zaman sallamak ama bı sıkayetım yoj bu konuda uykuya gecmeden mayısık halde yatagına koyuyorum uyuyor gunduz uykuları cok da uzun degıl ama mutlu uyanıyor uykusunu almıs sekılde bazen tektat uyutuyorum bır bucuk ıkı saat oluyor aksam da ıkk aylar sekızde bı yatardı gece bır kere emmeye kalkardı bı de sabah ama ayı ılerledıkce o da ılerlıyor sanırım😬dokuz bucuk onu buluyor genel duzen bu Tabı aksamalar oluyır