Eda1995 Herkese merhaba bebeğim hiç bişey yemiyor artık çıldırmak üzereyim 10 aylık oğlum henüz dişte çıkartmanı ama hiç bişey yemiyor herşeyi yiyordu ne versem ama şimdi yok 😰😰 lütfen yardım edin
pilavustutavuk Eda1995 aynı biz 9.5 aylık olduk bizde. Sürekli beni emmek istiyor. Uykusu sıfır . Zayıfladı iyice. Çok üzülüyorum. Sevdiği şeyleri yapıyorum ama yemiyor :(( düzelir mi en kısa zamanda acaba :((
Glsnarn Eda1995 al benden de o kadar alt dişleri çıktı üst dişleri şişti ama çıkamadı hala hiç bir şey yemiyor ek gıda alıyordu ne güzel kavanoz mamalardan bir ögünde hepsini yiyordu şimdi 1 kaşık bile yemiyoe deliricem
Ccansuu Eda1995 aynı durum bizde de var iki hafta olacak dört diş birden çıkardı şimdi de sıcaklardan mıdır nedir ne uyuyor ne bişey yiyor tek yedirebildiğim tarhana çorbası uyumayınca emmek de istemiyor şaştım iyice 🎃