Tadımlar çok uzun süren bir olay bence yavaştan başlayın dr bize başlattı zaten amaç kilo alması değil alerjik bir reaksiyon gösterecek mi beklentisi bir kase püre vermeyeceğiz yani . 6. Ayı beklemeye gerek yok zaten bebeğimiz biz yemek yerken ağzımıza bakıyor istiyor . Benim kızımın alerjisi olduğu için biz başladık