Kızım 7 ay 20 günlük bir dişi çıktı ama tamamen değil yani yarısı gözüküyor 😂🥰 Sabah kahvaltı yaptırmak istiyorum asla ağzını açmıyor eline kendisi birşey alırsa ağzına götürüyor ama yemek için değil oynamak için farkındayım. Öğlen sadece yoğurt yiyor o da zorla oynata oynata yediriyorum çorba vs yemek yemek istemiyor bazen güzel yiyor isteyerek hatta bağırıyor vermem için bazen hiç istemiyor ağlıyor yememek için. Blw yöntemi denemedim korkudan. Sizler ne kadar yediriyorsunuz neler yapıyorsunuz? Mama + meme şeklinde besleniyor bu arada