Ecis Lorealin ombre setini aldım sonuç hüsran 😀 saçlarım turuncu oldu 😀 mor şampuan denedim olmadı, sonra tekrardan küllü sarı boya aldım onla boyadım gene aynı turunculuk kaldı 😞 ne yapabilirim küllü sarının tutması için 😀
nilveannesi Ecis ben yıllardır kendim yapıyorım saçlarımı sarıyım. Palette ya da loreal fark etmez yoğun renk açıcısıyla açıyorum çok hafif turuncu oluyor. Sonra da garnier extra açık doğal sarı ile bpyuyorum platin oluyor turunculuk gidiyor
Ecis nilveannesi açıcısınıdw koyup öylemi boyuyorsunuz? Çünkğ benim saçım ombre seti ile açıldu turuncu oldu ama tekrardan üstüne sarı yapınca hiç bi değişiklik olmadı. Açıcısını koymadan sadece boya ilemi yapmam lazım acaba
Crescent96 Ecis Koyu kestane saça açıcı uygulamadan boyayı tutturmanız imkansız ☺️ Öncelikle palette ultra açıcı UIL ile saçlarınızı açmanız gerekiyor sonra istediğiniz boyayı uyguladıgınızda ona yakın tonlarda renk elde edebilirsiniz. Ben geçen hafta dipleri koyu kestane olan saçımı açtım ama hata yapıp çok bekletmedim turunculuklar oluştu istediğim boyayı sürdüm ( açık kumral) diplerde turunculuklar kaldı. Turunculugun geçmesi için küllü renkler uygulamamız gerekiyormuş. Hemen sizlere yoğun küllü kumral uyguladım şuan herkes saçımı çok beğeniyor. 😄
Ecis Crescent96 ilk önce lorealin bi açıcısı vardı onla açtım saçlarımı. Hafif ışıltılı kahverengi gibi oldu rengi. Ondan sonra ombre yaptım ama olmadı. Şimdi 1 hafta sonra tekrar küllü sarı falan yapsam tutarmı acaba?