Hirarzu Seyyahyolcu kabızlık için değil ama kullanıyorum doğduğundan beri şuan 3 gün sonra 5 aylık olacak Probiyotik görevi gördüğü için ve süt alerjisi olduğu için uzun süredir kullanıyoruz
Hirarzu Seyyahyolcu bir zararı yok aksine yararı var probiyotik zaten bir ilaç değil yine de doktorunuza sorun biz bittikçe alıyoruz