9 gün önce sezeryan doğum yaptım ameliyat yerim gayet güzel iyileşiyor, kuzenim 1 yıl önce doğum yaptı dün sezeryan yerini gösterdi küçücük kalmış ve çok güzel duruyordu CONTRATUBEX kullandım dedi. Bu krem hakkında bir bilginiz var mı ? Kullananlar yorumlarını paylaşabilir mi