Yegino https://hizliresim.com/dhOlMt https://hizliresim.com/ePyLZV https://hizliresim.com/j4dlZo 3 gün ateşimiz oldu bugün böyle kızarıklıklar meydana geldi boğaz enfeksiyonu çıktı ama acaba 6. Hastalık mıydı ateşin ve bu kızarıklıkların sebebi? İsilik mi ya da bilenler yardımcı olabilir mi?
Dildeniz Yegino evet 6 hastalık biz de geçirdik çok kötü bir ateşti bu kızarıklık bi kaç güne kaybolacak eğer geçmez çoğalırsa doktora mutlaka gidin
Mom090 Yegino 6.hastalıkta boğaz temiz çıkıyor biz atlattık birde özellikle yüzde göbekte özellikle döküntü oluyor
Momofkerem 3 gün ateş ve ateş sonrası bu döküntüler başladıysa büyük ihtimalle 6. hastalık 3 gün içinde kızarıklıklar geçiyor biz de geçen hafta geçirdik ishalimiz de oldu huysuzluk da. Doktora söyledim bu belirtilere 6.hastalık dedi üstelik diş de çıkarıyor. Zaten bi testi yok belirtilere göre doktor tanı koyuyor. İyi huylu bi hastalık dedi doktorumuz endişe etmeye gerek yok ateş bittiyse.
Yegino Momofkerem ateşimiz bitti şükür kızarıklık olarak geçti mi yoksa kabuklanma yara tarzı bi şeyler oldu mu acaba krem falan kullanmak gerekiyo mu?
Momofkerem Yegino kendiliğinden geçti hiç bişey kullanmadık doktor da 3 güne kendiliğinden geçer demişti öyle oldu
Dildeniz Yegino yani aslında 6 hastalık diye adlandırdıkları yoğun ateşin vücutta döküntü yapması kızamığın hafif hali bu aslında bebeklerimiz bağışıklık sağlıyorlar bu şekilde ama ne yazik ki bağışıklıkları zayıf olduğu için bu virüs bulmuş oldu onları şükürler olsun ki geçti gitti sizin de bi iki güne geçer inş
BrcnBlgn Yegino Biz 6.hastaligi gecirdik ama bu kadar siddetli teninde kabarcik olmuyordu bana isilik gbi geldi cok terlio olabilirmi…6.hastalikta bizde ateslendik ates yapiio 6.hastaliksa ilk 3gun siddetli artar 3gunun sonunda hafifler 1 haftaya kadar kaybolur kasintisi varsa kasinti kremi kullanabilirsnz
Yegino BrcnBlgn isilik artar mı böyle sabahtan akşama? Her gün yıkıyorum o kadar terleyeceği bi ortam yok aslında ama
BrcnBlgn Yegino Bizde bu kadar siddetli artia yoktu ilk 3gun artti ama gobek sirt ve genital bolgelerinde oldu hafif duzeydeydi yakindan bakinca belli oluodu …eger 6.hastalksa 1haftaya kadar kaybolur korkmayin…isilikse sicaktan olur eger cok terliosa uyurken falan sadece atesine dikkat edin artis olmasin
Depresif_polyanna 6.hastalığı biz de atlattık. 72 saat ateş sürüyor ve ateş biter bitmez de döküntü başlıyor. Sadece ateş düşürücü kullanılıyor, döküntü için bişey kullanılmıyor, birkaç güne kendiliğinden geçiyor zaten.
Yegino Depresif_polyanna bizim ateşimiz bitti bir gün sonra böyle oldu bakalım yarında geçmezse 6. Hastalık değil doktorumuz bi damla verdi onu kullanmaya başlıycam geçmezse
Prensinannesii06 Yegino öncelikle maşallah rabbim nazarlardan korusun enfeksiyonlar bebeklerde döküntü yapabiliyor boğaz enfeksiyonundan kaynaklı olabilir 6. Hastalık tedavisiz kendiliğinden geçer ama 1 haftayı bulan düşmeyen bir ateş olur büyük ihtimalle sizin enfeksiyondan kaynaklı döküntü olmuş vücutta benin oğlumda menenjit geçirmişti onda da döküntüler vardı ama daha farklıydı bizim o zaman doktor anlatmıştı bu döküntülerin sebeplerini ordan biliyorum
Yegino Prensinannesii06 daha önce de enfeksiyon atlattık o zaman değerleri daha yüksekti bu tarz bi döküntü olmamıştı ve ateş düşrücüler fayda etmişti bu sefer fitil dahi yarım saat bile etki etmedi 37.5 oldu ateşimiz en düşük hep 38-39lardaydı ılık banyo falan da düşürmedi 3 günün sonunda düştü sonrasında serum falan takıldı zaten ertesi günde bu kızarıklıklar çıktı işte. Hem enfeksiyon hem 6. Hastalık bir arada olunca böyle ağır geçti gibi geldi bana ama bakalım yarında devam ederse kızarıklık damla kullanıcam alerji ihtimaline karşı