Merveunal tam 56 gun emsin diye tepindim süt sagmaktan yoruldum cunku sonunda bir yerde okudum yaziyi tam hatirlamiyorum ama ise yarradi ne yaptigimi soyleyim yahâdi diyerek abdest aldım surekli agzımda bu emerken bile emdigi anda bile surekli soyledim ise yaradi her emzirmede oncesi abdest aldim ve birde bebeginiz anlar anlamaz demeyin sakın onunla konusun sizi emmedigi icin sagıp verdiginiz icin caninizin yadıgıni sütü cok icemeyecegini cok uzgun oldugunuzu anlatin surekli ve o cok acken onu biri oyalasin aglasin ozllikle yapin bunu süt sagiyorum annem bekle emmiyorsun az geliyo emsen olmaz cok uzgunum filan bebekler le konusun
Benim bebegim boyle emdi emzirirken sonunda babasi dediki biberonlar boceklenmis hayarım erva nasil doyacak dedi 2 sefer sut verdim kustu bir daha asla almadi ha birde sütün adı degisti cennet sütü oldu