Sevdaaa5858 Nefes45 bende sadece kabız olduğu zaman sürüyorum poposunu kulak çöpüyle iyi oluyor ozaman
Expresso Sevdaaa5858 aynen orada vardır elbet inşaallah bulursun da Bian önce basla ama göğsüne falan sürme bebeğin çok az miktarda karnına sur birde ayak altına gerçi satıcı anlatır kullanımıni
Expresso Nefes45 zeytinyağı daha iyi tabiki bende poposuna pişince sürüyorum çok güzel geçiriyor hemen
Expresso Rucan aleykümselam 😊 çok zor zamanlardan geçiyoruz Allah'ın izniyle şu kışı bir atlatsak sağlıkla gelecek kışta büyümüş olacaklar terettut etmeyiz en azından
Nefes45 Amerikada nne sütü bankası var.Kansere iyi geldiği söyleniyor anne sütünün.Bu mucizevi sütü çocuğumuza ne kadar verirsek o kadar iyi bence.%90 koruyuculuğu var anne sütünün hastalıklara karşı