Gulce1 14 aylık hiç yastık kullanmadık. Yanlış hatırlamıyorsam canım 2 yaşına kadar da tavsiye edilmiyor dye bilmiyorum. Bebeklerin omurgaları henüz bizim gibi olmadığı için yastıksız yatmaları daha uygun.
Bir de bebeklerin ilk başlarda yalnızca kafasındaki ter bezleri aktif olduğu için sadece kafaları terler, yastıkla çok alakalı olmayabilir terlemesi