Denizanne evet gittim acile doktora enfeksiyon çıktı çok yüksek değildi ama. Antibiyotik başladı probiyotik falan verdi , biraz katılaşma oldu ama gün içinde yine bi ishal bi katı şekilde 5-6 kere kaka yapıyor. Normalde günde 1 kereydi.
İştahı iyice gitti ama emiyor sadece, bilemedim ya ek gıdayı tamamen bırakırsa diyoeum, süt yetmiyor beslemeye haliyle:/