Kızlar merhaba kızım 10 gün sonra 3 aylık olacak birkaç zamandır çok az yiyor zorla veriyorum memeyi almıyor az sonra tekrar istiyor ve bu böyle devam ediyor nasıl düzeltebilirim süt sağıp kaşıkla veriyorum zorla yesin diye ama ne kadar doğru yapıyorum bilmiyorum sizce ne yapmalıyım