Eğer anne sütü alabiliyorsa çocuk bir buçuk 2 yaşına kadar inek sütü verilmez çünkü kansızlık yapar, böbreklere fazladan yük yükler, obeziteye neden olabilir. İlla verilecekse bile sulandırılarak verilmelidir. Bunlar benim değil doktorların fikri. Bizim zamanımızla bu zamanlar arasında dünya kadar fark var, bilinmeyenler çözülmüş yanlışlar düzeltilmeye çalışılıyor şu anda.
Ha bi de yoğurt neyden yapılıyor diyenler olmuş, süt yoğurda dönüşürken fermente olur, bir çok özellik kaybeder yenilerini kazanır ama daha uzun uzun anlatamayacağım sıkıldım nasıl olsa saçma saçma bahaneler bulacaksınız kendi kendinize