Prensesannesiii26 sizin gibi bende bezden yana çok sorun yaşadım ilk sleepy kullandım gündüzleri iyiydi ama gece bebeğim sırılsıklam uyanıyordu minies geçtim heh aradığım bez bu dedim 3 numaradan 5 numaraya kadar kullandım 5 numarada gündü düz sorun yok gece sızdırıyor molfix geçtim pişik yaptı gece sızdırdı hiç memnun kalmadım tekrar minies aldım gündüz minies gece prima premium care kullandım gece bir kaç kez sızdırdı ama çok fazla değil sonra bezim bitince canbebe yeni paketini aldım inceliği filan çok hoşuma gitti hem içerik olarak zararlı bir şey yok hemde fiyat olarak iyi şimdi onu deniyorum başarılı giderse primaya by by 😁