CemreKerem35 Sevimogretmen oo çıkmış bile 🙈🙈 ilk önce alt dişler çıkar ve minik oldukları için diğer dişlere göre en rahat çıkan distir bı bakarsın pıt diye çıkmış 🙈
osibrabia baybmom aa alttan mi patliyo ben hep ustten bekliyodum yanlis bir bekleyis icindemiydim yani 😅
littleangel osibrabia ay ben de aynısını düşünüyordum yaa 😄damağın üstünden gelecek diye bekliyorum, bizimki de beyazlaşmış dört buçuk aylığız.. ne zaman çıkar acaba 🙄
Sevimogretmen CemreKerem35 bu dişmidir o zaman ilk çocuk olduğu için bilmiyorum anlamıyorum bura sorayim dedim😊
osibrabia littleangel valla bizde 9 ayligiz 3. Aydan beri dis geliyo diyom ama ne gelen var ne giden 😅 gerci çocuktan çocuğa değişen bir şey bu sonuçta bizimkinin ayında olanlar 6. 7 dişini çıkarıyor bilmiyorum artık 😁😄