Mryglr Kolunda aşı yerinde kızarıklık var 2 ay geçti üstünden.2.ay aşısıydı normal mi bu kadar zaman sonra olması
Flzkryr Mryglr Bizimde aşıdan 1 ay sonra kızarıklık olusmaya basladı. Olması gereken buymus canım. Ilk yaptrdıgımızda kızarıklık kabuk vs olmamıstı yenı yenı cıkıyor. Normalmiş :)