Bebegm 6ayını doldurdu ekmamaya başladık en son geçen hafta cuma yada geçtiğimiz pazartesi tuvaletni yaptı tam net hatırlamıyorm günler bende birbirinde bu durumu yaşayan varmı pazartesi ye kadar yapmazsa doktora gitcem kayısı vs demeyin denedim bi işe yaramadı