Berenimooo Sütüm az olduğu için doktorum Motilium önerdi. İşe de yaradı sütüm arttı Ancak yorumlarda sütle bebeğe geçiyo kalp krizi riski var gibi şeyler okudum korktum allah korusun Kullanıp memnun kalan var mı?