Üşüyeceğini sanmıyorum, ama ayakları kafası ve sırtı soğuk olmaması gerektiğini bana defalarca doktorumuz ve ebemiz söylemişti.. bende soğuk iklimde yaşamama rağmen kısa kollu tişört gibi altında ince bi pijama bazen şort ile gezdiriyorum evde. bu onun daha rahat hareket edip gelişimine büyük desteği olduğunu biliyorum.. oğlum şimdi 10 aylık buna 7. Ayından beri cesaret ediyorum.. :)