canım ben de seningibi oldum adet sandım bence değil di sonra ara ara dört gin sürecek şeklde çok az damla şeklinde kanmalarım oluyordu ben yne adet diye düşünüyordum ama değilmiş doğum kanamasıymış ama 40 çıkar çıkmaz çok yoğun bir şeklde kanamam olmuştu ama şuan 6 aya gicez sadece 2 ay gördğm bunları dha da adet olmadım bence doğum kanaması da olabilir anlayacagın senin gibi gördüm bir dha adet olmadım