Mom4775 Kızımın bıngıldağı büyük gidiyordu. Şu an 1 yaşında doktor kontrolüne 3 aydır götüremiyoruz koronadan ötürü. Elinle bakınca hala açık ama yakalamadı ayını bilmiyorum tabi. Ne zaman kapandı ? Bu sorunu yaşayan var mı?
Busramnida Mom4775 Bize Dr. 18. aya kadar kapanması gerek demişti gayet normal bi durum bence endişe etmeyin 🤗
240519 Mom4775 bizimde baya açık bıngıldak bir yaşında normal de de büyüktü baya zaten ama doktor biz baş Çevresine bakarız demişti
Mom4775 Merve merhaba. Şu an 2 yaşında. 21 ay muayenesinde boşluk vardı ama doktoru sertleşmiş sorun değil demişti. Şu an 24 aylık iyice kapandı ve sert artık.
Merve Mom4775 benim kızımında 21 aylık boşluk var gibi ama yumuşak değil. O yüzden sordum cevapladığınız için teşekkür ederim 😊🤗