Resmiye Oğlum çok gazlı korkumdan meyve yiyemiyorum. İnternete baktığımda çoğu meyve gaz yapıyor yazıyor. Doğru mu? Ne yicez biz.
Pembelokumum Ben de yiyemiyorum gazdan dolayı. Özellikle portakal ve mandalina yeme diyolar. Sert kabuklu olanlar da sindirim problemine sebep oluyo elma mesela
Pembelokumum Resmiye meyve çok severim normalde ama arada sırada muz yiyorum sadece yapacak bişi yok tutcaz kendimizi malesef🙂
_Mucizem Ayazz444 Bilmiyorum, doktorum oyle soylemisti. Ben kiwiyi cok severim sormustum oda muzda yok demisti. Hatta asiti aliyormus ne kadar dogru bilemem. Arastirdim ama internettede yaziyor muzda yok veya cok az diye😘