Seutfu sizde veya eşinizde var mı? Benim dedemde varmış, annemde de var, bende de 🙄 o ortada çizgi gibi olan yer zamanla yukarı kalkıp alttan yeni tırnak çıkıyor, katman katman gibi görünüyor ve kapkara oluyor. İyice uzadıktan sonra kırılıyor veya düşüyor kendi kendine. Ama bu yıllar sürüyor benim en son 2017 bin yaz sonuydu kendi düştü, bir daha düşmedi henüz mesela 🤔