ZeynepAdam çok zor bi süreç biz 2 de 3 de yatıyorduk şimdi 10:30 a çektik 6 ay 19 günlüğüz ama ne sıkıntılar çeltik erken kaldırdım gene bi şekilde gündüz uyudu uyandırdım huysuzluk yaptı ilk başlar çok zor oluyor 4 dem sonra uyutmayın diyorlar ama her bebek kendine özgü biz 3 saat uyanık kalamıyoruz 40 lı bebe gibi devamlı uyku modundayız akşam 6 da 7:30 a kadar mutlaka uyur gece de en geç 11 de uyur ama evde çıtırdı olsun uyanıyor bu don günlerde anlamış değilim açıkcası