Bebeğimin yemesi vardı normalde gayet iyi günde 10 biberin iki üç saatte bir mama veriyordum ama üç gündür günde 3 biberin bile yemiyo diliyle itiyo bebeğim 5 aylık 6 olcak ek gıdaya mi başlasam diyorum ve pramature 33 haflalik doğdu bana bı akıl verin bilgili anneler lütfen 😢😢