Ebrarayla1 Bebeğim 34 haftalık doğdu 12 günlük şuan küvezde biberona alıştığından sanırım emmiyor kızım ben mi emzirmeyi beceremiyorum bilmiyorum aç kalıyor bende bazen biberon bazende çay kaşığı ile besliyorum nasıl alıstırabilirim yardım edin
Akademisyenanne Ebrarayla1 biberonu hayatinizdan cikarin. Eds ile besleme yapin. http://www.lllturkiye.org/2015/09/emzirme-destekleyici-sistem.html?m=1