hanimeh 4 buçuk yaşında kızım hala var yapışıklık. Ben 3 yaşındayken farketmiştim bebekken yoktu, doktor kulak çöpüyle naZikçe açtı canı yanmadı ama 2 gün çişini yaparken ağlamıştı 😔 hergün kontrol ediyorum arada tekrarlıyor vazelin sürüyorum. Psikolojisini etkilemek de istemiyorum. Zor bir dert