Feyzaktuna Alinaninannesi 7 günlükken 🐇 şimdi 1 yaşına girecek bayramdan sonra tekrar kesmeyi düşünüyorum 🌸
gulsahbaydemir Alinaninannesi 9 aylıkken kestim şimdi 11 aylık çıktı saçları tabi toplanacak kadar değil 😅
elmaliturta Alinaninannesi 4 aylıkken kestik sıfıra. Şuan 22 aylık bağlanıyor cok da güzel oldu kesince
elmaliturta Alinaninannesi teaş makinesi ile evde kendimiz kestik canım kimseye güvenemezdim bu konuda yavaş yavaş atlatmadan oldu
gvnkbr Geçen hafta kestik çünkü dökülüp emzigiyle yutuyodu kakasinda saçını görünce kesmeye karar verdik bayaga iyi oldu çıkmaya başladı bile 6aylik ❤️ bide saçından görmemişim Konak varmış 🤦ama geçti oda z.yag sürüp yıkayınca
Dorukcum_16 Alinaninannesi 40 i cikmadan kesmek sevaptie sünnet cunku. Ben 2 ayken kesmistim bilmiyodum. Ayrica gurlesiyo ilk sac dokuluyo heryer sac oluyo ne gerek var kesin bence kucukse .. simdj oglum 5 aylik sacli sukur 😂 2 aylikken davulcu gibi kafa ustu dokuldu yanlar kalmisti cok komikti
elmaliturta Alinaninannesi kız canım söyle makine sesinden ilk korktu bizde kırmızı balık açtık onun sesiyle yaptik
LoveBB 7 günlükken tıraş makinesiyle kestik bizde korkmasın diye makineyi yanında boş calıştrdık önce sonrada tok iken uykulu halinde yavaş yavaş kestik babasıyla