Merhaba anneler. Kizim 11 aylik,sutum olmadigi icin ek gida +mama seklinde ilerliyoruz. Ek gidayi da guzel yiyor sayilir ama mama da istiyor. Ozellikle de uykuya gecislerde. Cevremdekiler de artik mamayi biraktir diyorlar ama nasil yapacagim, sizler ne zaman biraktiniz fikirlerinizi almak istiyorum… suan ilk kez oglen uykusuna geciste mama vermedim pirinc unu verdim baya baya uyudu🙏