minikavakado henüz doğum yapmadım ama günlerim çok azaldı göğüs uclarım çok büyük böyle olan sorun yaşayan varmı ? ememeyecek gibi geliyor sonuçta yenidoğan :( tavsiyesi olanlar lütfen fikir verebilir mi 😣
zeynepalp minikavakado tabiki emer, benim de büyük ve bunun için her defasında şükrederim. Göğüs ucu olmayan eltimin çektiği sıkıntıları görünce 🙄
Ssevey minikavakado Büyük olması daha iyi canım bebek kolay tutar bende oğlumu emzirdiğm için büyüktü az arayla doğum yaptım kolaylık oldu biraz öğürüyodu kızım ama geçti sonra alıştı iyi yönünden bak küçük olunca daha zor şırıngaya çekiyo hemşireler valla
MerrNess minikavakado 33 gunlugunuz bugun gogusum ve gogus ucum bebegimin agzina gore cok büyük bebegimin agzida cok küçük nokta gibi gogusumu ne zaman agzina vermeye calissam hep eliyle itmeler aglama krizleriyle sonlandi uyku esnasinda da denedim 1-2 cekip sonra ya agzinda tutuyo yada uyuyor. 2 gundur sagimda yapmadim ondan once Aptamil milipa 1 ve kendi sutumle besledim yani eger bebisinin agzi buyuk olursa emer ama kucuk olursa emmez benimki emmedi en azindan cok uzuluyorum emmemesine😔
katmerliana minikavakado sıkıntı yaşarsanız göğüs ucu kullanirsiniz ki büyük olması avantaj küçük olursa emmede sıkıntı yaşıyorlar
Rumeysa34 kesinlikle çok güzel bir avantaj küçük olması çok büyük sıkıntı benim göğüs ucum küçük ne zorluklarla emzirdim neler kullandım neler bence çok şanslısınız MaşaAllah diyeyim şimdiden evladınızı Alla size bağışlasın 😘
MerrNess MerrNess Buna ragmen sarılık hic olmadi odem de kaybetmedi 4 gunde 90gram almisti 3270kilo dogdu 30 gunlukken 4460gramdi. Sagligi cok iyi ama sutumden dolayimi mamadan mi bilemedim 🤷🏼♀️
minikavakado MerrNess Rabbim yardımcınız olsun sağım olabilir diye düşündüm bende inşallah sağlıklı olsunlarda bi şekilde besleriz herhalde
minikavakado çok teşekkür ederim yorumlarınız için inşallah bi sorun yaşamam büyük olur ağzıda emer 😣
Berii minikavakado benim memeler küçük göğüs ucum maşallahı var baya büyük şükürler olsun hiç bir sorun da yaşamadık kucağıma gelir gelmez tuttu , kendinizi korkutmayın çokta güzel tutar Allah’ın izniyle ☺️
Ayseyldz minikavakado Bebek sadece gogus ucunu degil etrafindaki koyu halkayida agzina alarak emer. Dogru emme sekli budur ucu kucukte olsa emer doyar. Benim de kucuk bebegim masallah ayina gore onde hep doktoru tosun diyor🤣 Dogru emzirme tekniklerini arastirin ve gogus ucu aparati kullanmayin.
Mom9 minikavakado benim büyük ve kızım prematüre doğdu ama maşallah hiç zorluk çekmedim :) bi iki gün ağzına yerleştirmek sıkıntıydı sonra alışıyorlar. Küçük olması sıkıntı. Kesinlikle kahverengi yerle beraber emmeli yoksa göğüsleriniz yara olur. Zaten doğum yaptığınızda hemşire size göstererek sağlıkla kucağınıza alın inşallah
minikavakado Mom9 amin inşallah çok teşekkür ederim tedirgin oluyorum korkuyorum emzirememekten inşallah nasibi vardır ☺️
annecik344 minikavakado göğüs ucum yoktu oğlum bu yüzden hiç meme emmedi bence bi daha düşünün avantaj mı dezavantaj mı diye
Lotus20 minikavakado benim göğüs ucu yoktu bebeğimi hiç emziremedim her şeyi denedim ama olmadı çok üzülüyorum ama elimden bişey gelmiyor halinize şükredin inşallah hiç Bi sıkıntı yaşamazsınız ☺️