Deletedmom348 oglunasik1anne Tüm bakım ürünleri mustela aslında ama güneş kreminde kararsız kaldım. Vıchy,la roche karasız kaldım
oglunasik1anne Deletedmom348 Ben mustela ve Chicco kullanıyorum ikisinden de memnunum canım benim oğlumun da gunese alerjisi var maalesef. Güneşe çıktığı anda kıpkırmızı oluyor yüzü gözü aşırı derecede kızarıyor . Bize de sağlık ocağındaki ebemiz onermisti
Deletedmom348 oglunasik1anne önerdiyse iyi canım. Benim kızım da çok beyaz o yüzden dün yarım saat akşamüstü çıKrdım kıpkırmızı hemen. Birde 2 aylık yani sürmek de zararlı olur mu bilemiyorum
Deletedmom348 oglunasik1anne Doktora kalırsa ateşi çıksa ona yazıcam ilaç vermicem doktora sinirliyim danışmıcam bu konuyu. Bana çok paniksin deyip duruyor eşimin yanında
oglunasik1anne Deletedmom348 panik olmakla ne ilgisi var canım sağlık ocağı var ise oradaki ebe hemşire ye de danisabilirsin . Ama ben bir sorun olacağını sanmıyorum yine de kendin bilirsin tabi . Güneşe alerjisi olan bir bebeğe illaki bir şey yapılması lazım .
mlktfn Deletedmom348 ben kızlarıma chicco kullanmıştım. Ogluma musrelanin yeni dogan setini kullaniyorum. Sampuan lodyan yag ve pisik kremi cok memnunum. Cilt doktoruna tavsiyesini sordum mustela nin bebek ve çocuk için ürün grubunda çok yüksek koruma faktörlü krem ve losyonu var. Onu kızlarıma va oğluma alacağım.
Woody Ben sebamed almıştım ebebek indirim dönemindeyken. Hem yüz için hem vücut için ayrı ayrı.. sebamed iyidir diye düşünmüştüm o zaman yorumları da güzel. Paraben, alkol de içermiyor.
nezahatberilsu Sebamed düşünüyorum bakalım daha almadım ama alıcam kızım beyaz tenli ve kıpkırmızı kalıyor