Evlenmeseydim kücük bi kasabaya isteyecektim tayinimi. Evin duvarlarını bodrum mavisine boyayıp kırmızı koltuk hayalim vardı duvarlarında beyaz çerçeveler balkonda çiçeklerim. Birde müzik kursuna gitmek istiyordum. Yüksek lisansa başlayacaktım. Tam tercih dönemimde nişanlıydım istanbulda kaldım. Şuanki hayatımdan da oldukça memnunum sadece evimi sevemedim birde şehir kalabalığını sevmiyorum inşallah yakında tayin isticem hayallerimi gerçekleştirebilirim