16102018 Nisa0965 başlarda dalan roxy kullanıyordum yumuşatıcı çok az atıyordum ama şimdi 2 yaşında olacak nerdeyse bizimkilerle atıyorum artık
VERA19 Nisa0965 Yok leke kalmıyor,kusma lekeleri gidiyor ama eğer kaka falansa yıkamadan önce sabun sürüyorum kalmıyor bişey
Nisa0965 VERA19 kokusu peki güzel mi ya da bu mavi sarı renklerinden kokusu değişiyor mu uni ile duru granül arasında kaldım ama üni baby deneyecem ilk
morsevenfilolog Nisa0965 Boron deterjan ile 30 derecede yıkıyorum. Ayrıca bir kez de durulamaya atıyorum.
Agg0207 Nisa0965 duru granül 60 derece ile yıkıyorum yumuşatıcı kullanmıyorum dogdugundn beri 17 aylık kızım fazladan durulamada yaptırıyorm bir kez haftada bir kez yıkıyorum kızımın kıyafetlerini
Yami Nisa0965 green clean marka bitkisel sıvı deterjan+yumuşatıcısı+leke çıkarıcısı ile 40 derecede 1 saatlik programda yıkıyorum sıfır leke mis gibi koku çok memnunum