Benimki de 3 ay 8 günlük aynı şekilde. Ya emerken ya da emdikten sonra kaka yapıyor etraftan aaa sütün yaramıyor diyenler oldu tabi ki kulak asmadım çünkü kilo alımı gayet iyi maşallah. Anne sütü alan bebeklerin günde 10 kere kaka yapması da normal 10 gün kaka yapmamasıda doktorum öyle söylemişti. 😇