Ebrarmerve
biz de 2 ay 2 günlüğüz hem anne sütü hem formül süt kullanıyoruz
dün doktorumuz havalar çok sıcak olduğu için yavaş yavaş su vermeye başlayın dedi.bi biberona 30 cc koyun o ne kadar içmek isterse içsin istemediğinde püskürür zaten dedi
su için erken olduğunu sadece havaların çok sıcak olduğundan dolayı başlamamız gerektiğini de söyledi