Kızım 15 aylık, eskiden daha iyi yiyordu aslında ara öğünleri de atlamıyordu ama büyüdükçe iştahı azaldı. Su an en büyük problem kahvaltı. O yemek istemiyor, ben zorlamak istemiyorum o yüzden sabahları hep aç kalıyor gibi geliyor bana. 2 zeytin, pankek, peynir tercih ediyor. Yumurta 2 günde bir veriyorum sevmediği için iyice reddetmesin diye. Öğle uykusundan sonra, meyve ve kefir veriyorum. 3te öğle yemeğini yiyor. Çorba, sebze, ve yoğurt. En sevdiği ve çok yediği öğün bu. Sonra, akşama kadar başka bir şey yemiyor asla. Kabak çekirdeği ya da badem bazen de ceviz yiyor ama o da kuş kadar. Akşam et, balık, tavuk hangisi varsa ve çorba. Yatmadan önce ısrarla hurmalı ya da incirli muhallebi yapıyorum ama canı isterse işte 2 kaşık falan yiyor. Yani sonuç olarak yarım kahvaltı ve 2 ana öğün, 1 tane de ara öğün yedirebiliyorum. Tabi ki sağlıklı olsun en önemlisi ama kendisi pek zayıf, persentil tablosunun 25percentlik kısmında. Umarım altına düşmez. Allah hepimizin yavrusuna sağlık, sıhhat ve kararında iştah versin 🙏🏻