Oğlumun 5. ayı yarın doluyor. 6 aydan gün almaya başlayacak ek gıdaya başlamamalı mıyım, başlamalı mıyım karar veremedim. Doktorumuz baslayabilirsin dedi. Ama 180 gün dolmadan başlanmamalı diyen doktorlar da var sanırım. Bu arada hem anne sütü hem de mama kullanıyoruz. Mama günde 200-300 CC olabiliyor. Bu arada oğlum çok çok hareketli dönmeye başladı bir sağa bir sola dönüyor
Memede bile rahat durmuyor hareketli. Ek gıdaya gecmezsem kilo alamaz diye düşünmeye başladım. 4.745 kilo doğdu 1.5 hafta önce 8.200 dü.