Seherronya Merhaba, 8 mayısta doğum yaptım 😊 sezeryan doğum olduğundan 16 mayısta korse takmaya başladım her kopçayı 5 gun taktım, toplamda 15 gun kullandım. 200 tl + kargo ücreti ile satın almıştım. Orjinal poşetiyle göndereceğim, 150 tl ye satıyorum. Yamuna M beden lateks askısız ten rengi korse. Hep atlet uzerine kullandım.