Oglusum5357 3 numara mamaya 9 aylik olmadan 10 gün önce falan geçsem bisey olr mu anneler bilgisi olan?
Ebrubkts Oglusum5357 5ay 5günlük oğlum doktorum artık mama alırsanız 2numara alın dedi sizde de sıkıntı olmaz bence alabilirsiniz
Oglusum5357 VERA19 evet aynen. Elimdeki 2 numaralar 10 gun kala fln bitecekte 3 numara var acaba ona devam etsem ddm
VERA19 Oglusum5357 10 günden bişey olmaz bence,çıkıp alma imkanınız olursa 2 numara alın,ama alamazsanız da problem olmaz diye düşünüyorum👍🏻
VERA19 Ben de Aptamil kullanıyorum,ama yurt dışındayım burda Aptamil 2 numara 6-12 aylar için.3 numara 1 yaşından itibaren,baktım şimdi internete Türkiye’de öyle değilmiş galiba.O yüzden şaşırdım postu bir görünce😂
Selinish_ Oğlum 5 aylık olduğunda 120 cc mama verdiğimde hiç doymuyordu 150 cc yapınca da yemiyordu 30 cc hep kalıyordu . 6. Ayı beklemeden gittim 2 numara aldım geceleri öyle rahat uyuyor ki . Ben aldım canım hiç bir zararını görmedim