Dryae biz 42 günlüğüz cok fazla gaz sancısı oluyo bebegin ayaklarını sıcak tutmaya calısıyorum bazen ılık fön makinesi tutuyorum agladıgında susuyo.. karnına sıcak biseyler koyuyorum uyurken.. ayaklarının altına elma yapıyla masaj yapıyoruz bi de bacaklarını hafif hafif 8-10 saniye boyunca karnına dogru ittiyoruz rahat gaz cıkarıyo.. günde 3 kere 8 damla sap simplex veriyorum rezene içiyorum ve gaz yapan seyler tüketmemeye calısıyorum